Dinah's Comments

Comment Wall (48 comments)

You need to be a member of Think Atheist to add comments!

Join Think Atheist

At 4:05am on September 27, 2011, Reksa vali said…

hey, i'm in bandung too, can you add me.. :)

At 12:31am on April 12, 2009, Harold Eso said…
..hi..add me to ur list please
At 12:53pm on January 31, 2009, Luna Agimat said…
hey, whe will u b back/ missed u already.. = )
At 4:57am on January 21, 2009, Gina said…
i miss you more :D
At 2:24pm on January 14, 2009, Josie said…
hey:) sorry its been awhile since i commented you. I had a really rough weekend:/ how was your weekend?? what kind of noodles is it that you like? cause there are a lot of different kinds. It would be really interesting to meet your dad, he sounds a lot like my uncle. well, music...hmmm, it changes a lot. Right now i'm pretty into some punk, electronica, jungle, indie, and some hardcore/grind (but not to much). ill put some of my music on my profile so you can get a feel of what i mean. Movies...well, i really like horror (good horror). but lately all i've been watching is indie movies. I think that they are some of the best story lines. They tend to stray away from the cliche story lines and actors. As far as actresses go, i really like Shannyn Sossamon. She plays in Wristcutters (very good movie:]). and my favorite actor is Edward Norton. he's pretty much the shit:p whats your favorite movie and band?
At 2:28am on January 14, 2009, Gina said…
:) :) :) Where have you been? :P Hows it been going?
At 10:34am on January 12, 2009, Luna Agimat said…
wow.. you are blessed to have a family like that. i'm sure my parents knows but they won't accept it. i often get scolded because of that. My bf's family is religious too. They pray 2,000 hail mary's whenever its time..(don't know if its monthly..) so i'm totally trapped! haha! but good thing they don't force us to join. my bf's an atheist too.. well he's kinda agnostic. We often talk about religion, i don'y know how will i raise my child(if i'm going to have one) having these people around me. You see, filipinos are family oriented so it's not that easy to get away.

Btw, how many dialects does Indonesia have?
At 1:29am on January 12, 2009, Elly said…
Thanks for the comment and the welcoming regards! :)
At 4:27am on January 11, 2009, Rul said…
Hey! thank you c:
I'm boring :S but this site is nice XD
At 6:05pm on January 9, 2009, Josie said…
Haha, that's funny i was just talking to one of my friends last night about loud places with lots of people:p i almost get sick inside gyms or enclosed areas with a lot of people. but when i get in a situation were i have to i do this weird thing. i put my head down and close my eyes and i listen for beats. like in-time beats. it keeps me busy i guess. anyway, i'm really into art, music, and snowboarding. that's about it. most of my art i do on the computer, or with a camera. but i draw also. I've been really getting into philosophy also:) mostly about religion. I don't know if u caught in my about me that i'm not atheist, i'm agnostic and exploring both sides, getting as much information as i can. OH and that Dungdut, its actually really similar to some of the stuff i listen to. My music is a bit more modern, but its close:) its relaxing. but i can see how being around it all your life it could get annoying:p well, lets see, my favorite food is probably my moms smothered burritos...mmmm, yuuum:D what about yours?
At 10:32am on January 9, 2009, Luna Agimat said…
Btw, nice photos you got there!
At 10:26am on January 9, 2009, Luna Agimat said…
Hey, what countries have you travelled so far? Well, I love travelling too but, still don't have my own money so I guess.. I'd be travelling local. When you go here, let's meet! Promise to bring you to nice historical places.. Yes, I'm patriotic. =)

Philippines is more than 80% Roman Catholic so it 's really hard to be an atheist because all the people that surrounds you believe in god. Well, that is my big problem. You can read my story in "your story" groups.. Is your family atheist too? Yours is an Islamic country right? By the way one of Philippine's 3 ancestors are Indonesians..so I think I have some of your blood. Hehe! =)

...plus me and my boyfriend loves the Wayang Golek too!
At 6:33am on January 9, 2009, Stacie said…
You seem really cool :)
At 2:50am on January 9, 2009, Luna Agimat said…
Hello! I'm glad you liked my profile. You're cute too. Well, Philippines is.. uhmm, beautiful but still suffering from a corrupt government. Bout Indonesia? How's atheism there? Love your music! Teardrops,, my fave!
At 2:36am on January 9, 2009, Luna Agimat said…
Thanks for the add! I like it here too..
At 12:36am on January 9, 2009, Josie said…
hmmm...well how you make Indonesia i don't blame you for wanting to move. though it does sound like an interesting place. I agree with you about gossipers, in fact, were i live drama the drama is sooo bad:/ everyone talks shit. but those places you talk about going sound fun, i want to travel some day. i think that "weird people" are the best. their actually interesting to talk to (like you!) haha. anyway, what are your hobbies? Im really curious, what kind of music do u listen to? sorry if im not writing a whole lot, but its late here and im kind of tired. but yeah, have a good day:)
At 11:13pm on January 8, 2009, Josie said…
Aw i'm sorry you got sick:/ that's never fun. OMG your 21?? that's incredible, i thought you were at least my age haha...i guess looks can be deceiving though huh. That's horrible about the president, i've never heard that before. I got a history lesson! haha. I want to move to a city called Denver, its about 4 hours away. My mom came and visited my dad for a couple days...it was really weird to see them together. I want to move so bad, but i don't want to break my moms heart (as my dad put it). my best friend is moving away next year, and i don't know what i'm going to do without her:( And yeah, snowboarding is prolly one of the only hobbies i can do fairly well. If you ever get the chance to go, GO! you'll love it:) its hard at first but when you get used to it its really great. i've always wanted to visit Europe, especially Italy or Germany. What makes you want to move to Canada though?? lol. And believe me your not writing to much, i enjoy it:)
At 7:17pm on January 8, 2009, Brianna said…
Hello back =]
Thanks, I think you are too.
At 4:23pm on January 8, 2009, Tyler said…
Hey Dinah I really like the music you have on your page. If your into punk then a great Atheist band is Leftover Crack. Also a great death metal band is Heaven Shall Burn.
At 10:48am on January 8, 2009, Frink said…
Ouch, what a bust! Here's hoping you feel better.

Forum

In Defense of ‘Islamophobia’

Started by Brian Daurelle in Society. Last reply by Davis Goodman 55 minutes ago. 55 Replies

Sunday Disassembly

Started by Reg The Fronkey Farmer in Society. Last reply by Unseen 4 hours ago. 12 Replies

Awe struck

Started by Davis Goodman in Small Talk. Last reply by Unseen 17 hours ago. 40 Replies

where when how who why ?

Started by aubrey knows nothing * in Small Talk. Last reply by Davis Goodman 17 hours ago. 5 Replies

Services we love!

We are in love with our Amazon

Book Store!

Gadget Nerd? Check out Giz Gad!

Advertise with ThinkAtheist.com

In need a of a professional web site? Check out the good folks at Clear Space Media

© 2014   Created by umar.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service