Hilary
  • Female
  • Evansville, IN
  • United States
Share on Facebook
Share
  • Blog Posts
  • Discussions
  • Events
  • Groups
  • Photos
  • Photo Albums
  • Videos

Gifts Received

Gift

Hilary has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Hilary's Page

Profile Information

Your Religious Status
Secular/Nonreligious/Agnostic
About Me:
My name is Hilary.
..I was trying to find my friend and I stumbled on this website and after looking it over I thought it was really kinda cool..
I just turned 19..so I'm getting pretty old =P
I'm in school and I'm not going for anything fancy.
I want to be a teacher, have for my whole life..so yeah..
I love music
I love hanging out with people..
My favorite two words are: mellow / psychedelic
I'm pretty chill or at least would consider myself that..
but I can be um..energetic (?) too...
so yeah..hi =]
Age
19-24
Why are you here?
Well my family is Catholic and I always just played along until I reached about 7th grade...I don't really know what I believe in and I'm trying to figure things out...I'm really not a fan of church or things like that..so I dunno....I'd appreciate any advice =/

Comment Wall (9 comments)

You need to be a member of Think Atheist to add comments!

Join Think Atheist

At 12:31am on August 9, 2009, Spike Spiegel said…
HOWDY!
At 4:59pm on June 23, 2009, David Wilson said…
yes the sticky air can suck! Idk ill be glad to back in washington! So whats up with you today? Er, or this week? lol
At 2:52am on June 22, 2009, David Wilson said…
honolulu is very humid as well, i like washington state a lot better. hawaii is one of those places you can visit for a while, but living here is kind of not everything youd think it'd be
At 2:58am on June 21, 2009, David Wilson said…
Well no worries you arnt missing out on anything. :) i try to make where ever i am interesting its good stuff. so whats indiana like?
At 11:18pm on June 19, 2009, David Wilson said…
Well ive been lucky, ive gone many places after high school. Now i'm going to start school after some time in the Air Force, and live with my friends back in my home state. :) indiana can only be boring if you make it that way! :P
At 1:38am on June 19, 2009, David Wilson said…
haha not too much just getting ready to move in with my friends in seattle! I live in honolulu right now. What are you up too?
At 4:34am on June 18, 2009, David Wilson said…
hey ... im david =D nice to meet you!
At 11:26am on May 20, 2009, Spike Spiegel said…
Hey you stalker! Haha, nah I'm kidding!
I'm glad you joined! This place is like my second home, a place where you aren't constantly brought down because of your lack of religion. I suggest going to the forums on here and partake in the debates and such. This site is really helpful with providing facts and such. The community here is great too! I bet you'll like it a lot...

Also, we should hang out or something if you are back in town! I think you were the only reason I kept my sanity working there.. Haha
At 1:59am on May 20, 2009, Chelsea said…
Welcome to Think Atheist, Hilary! I hope you enjoy your time here and explore the forums and discussions to find many topics of interest to you!

 
 
 

© 2021   Created by Rebel.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service