I dare you to get through this entire video without feeling gross ... 

 

http://www.youtube.com/watch?v=2ZnmTiqEikg&feature=related

Views: 124

Reply to This

Replies to This Discussion

What a bunch of "creatards". I hate rap! I wanted to puque but would just skip ahead.... made it! I'm still sane!
This song is actually a very odd bit of Christian humor.  It is satire, in a sense.
I watched Jesus Camp. I'm a little less sensitive to this kind of stuff by now. lol
thats crazy, i cant even begin to explain how messed up that is.  Just shows how obessed people get over this religous crap.  Christianity=biggest cult ever

Owkeeee....well... i have no words to decribe this really, just a question...

These people are not the same species as us right ?  right ?

Must be a different branch in our evolutionary past i'm sure.

 

Here's a nasty image, what if heaven was real and these guys went there to perform for god and all the believers hehe, then hell does'nt sounds like a bad place at all :)

---------------------------------------------------------------------

"Incurably religious, that is the best way to describe the mental condition of so many people."

These people are not the same species as us right ?  right ?

Must be a different branch in our evolutionary past i'm sure.

 

Laughing (snort).

I can't get that f**king tune out of my head. Thanks man!!!  HaHa. Hell is on this Earth. It's my fault - I looked a second time to make such I had actually seen it. Time for some Motorhead.
Yeah, I need to listen to some metal or something just to get that shit outta my head..
bahahahah!  I know I was singing it all day yesterday :)
I can imagine a world with no religion and it can only be a better one. Men would still commit atrocities as they always have, it's their nature to be cruel, however, they won't be able to do readily do it in the name of religion of a made-up god. And, IMHO, the world will never be free from religion, there are entirely too many gullible people who need it and many more intelligent and conning ones who depend on it to control and prosper

I don't know anyone else looked but there's another link to "Christian Side Hug (Part 2)" in the description, and, I have to say, they really one-upped themselves with that one. It's actually offensive. But I still can't help but laugh at how ridiculous it all is. My favorite quote from part two would have to be, "any kind of hug is a gateway hug." Please enjoy if you haven't already.

 

Christian Side Hug (Part 2)

 

I thought the mock driveby at the end sounded like a sweet release after hearing this.

Part 2 wasnt real, and therefore no where near as painful LOL

RSS

Support T|A

Think Atheist is 100% member supported

All proceeds go to keeping Think Atheist online.

Donate with Dogecoin

Members

Videos

  • Add Videos
  • View All

Services we love

We are in love with our Amazon

Book Store!

Gadget Nerd? Check out Giz Gad!

Into life hacks? Check out LabMinions.com

Advertise with ThinkAtheist.com

© 2014   Created by Dan.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service